skip to main
|
skip to sidebar
yaşadıkça
20 Aralık 2009 Pazar
merak-II
Dört ayağının üzerine düşmeyi bekleyen kedi gibiyim........yere düşmeden önce daha kaç takla atıcam????????
12 Aralık 2009 Cumartesi
merak..
tam da dibe vurmuşken....
"-her şeye rağmen yaşamak güzel be kızım..."
acaba duyduğum tanrı'nın sesimiydi?...mağzasından bir parça daha sattı diye mutlu olan amcanın dilinden...
Daha Yeni Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
görümlük
Hakkımda
anberin
Profilimin tamamını görüntüle
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2010
(4)
▼
Şubat
(1)
...KÜLLERİNDEN DOĞMA VAKTİR BU...
►
Ocak
(3)
►
2009
(2)
►
Aralık
(2)